طبیعی PKD درمان برای کوچک کردن کیست و محافظت از عملکرد کلیه در چین
نوشته شده توسط : pkdcured.org

PKD منجر به کاهش عملکرد کلیه، دلیل این است که این کیست بزرگ فشار خون مویرگ ها، که باعث می شود گردش خون صاف بسیار دشوار است. سلول های کلیوی می توانید اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی نیست، بنابراین این سلول های آسیب دیده را دریافت کنید. به منظور مقابله با این مشکل، کارشناسان می نسخه که اثر از ترویج گردش خون و اهانت آمیز استاز خون، به دست آوردن مجدد گردش خون صاف در کلیه اتخاذ کنند. این حفاظت به باقی مانده عملکرد کلیه است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

این این کیست ها در حال رشد بر روی کلیه که باعث آسیب های کلیوی است. این کیست ها شامل آب (ادرار اولیه از گلومرول فیلتر)، و تقریبا تمام کیست از نقص توبول کلیوی شروع می شود. توبول های کلیوی توسط شریان وابران پوشیده شده است. ما می خواهیم نسخه است که می تواند از دیوار کیستیک نرم اتخاذ کنند. این کیست ها می شریان وابران نزدیک، به طوری که مایع کیستیک را به شریان وابران آب تصفیه شده و پس از آن مایع گرفته شده است. کیست می تواند تبدیل به نرم و اندازه کوچکتر. مسئول، فشار کیستیک به بافت کلیوی نیز خواهد شد بدیهی است کاهش است. با این روش، برخی از سلول های آسیب دیده همچنین می توانید یک فرصت خوب برای گرفتن خود تعمیر و عملکرد کلیوی خواهد شد به طور طبیعی بهبود را دریافت کنید.

در درمان PKD، ما به طور عمده اتخاذ دو درمان، یکی خارجی اعمال شده و یکی دیگر است به صورت خوراکی مصرف. به طور کلی، ما نیاز بیمار ماندن در اینجا در چین برای 2-3 هفته. در طول این دوره از زمان، تیم کارشناسان تجزیه و تحلیل کامل در وضعیت کلیه خود را انجام و نسخه های پزشکی نیز تنظیم می شود به حداکثر مناسب به شرایط خاص خود را. پس از اولین بار از این درمان فشرده مرحله، 2-3 ماه تحکیم درمان مورد نیاز خواهد بود. و، درمان تحکیم می توان در خانه انجام شده است. دوره درمان طیف (از جمله مدت اقامت در چین) حدود 3 ماه است.

آیا شما علاقه مند در این درمان PKD؟ و می تواند شما به چین آمده برای این درمان؟ شما در حال استقبال با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات بیشتر یاد بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 1410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: